کیفیت تیرآهن فایکو

تیرآهن ها در ساخت و ساز استفاده گسترده ای دارند. برندهای مختلفی در کشور به تولید تیرآهن مشغول هستند که یکی از آنها برند فایکو است. این برند از جمله برندهای خوب در زمینه تولید تیرآهن است. در این مقاله از سایت آهن آلات دی می‌خواهیم کیفیت تیرآهن فایکو را بررسی کنیم. برای اطلاع از قیمت روز تیرآهن فایکو به سایت آهن آلات دی مراجعه کنید. این فروشگاه اینترنتی محصولات تولید شده در کارخانه فایکو را با قیمتی مناسب عرضه می نماید.

کنترل کیفیت تیرآهن فایکو

شرکت فولاد البرز ایرانیان (فایکو) از جمله شرکت‌های تولید کننده تیرآهن در ایران است که به عنوان یکی از برندهای مطرح در این زمینه شناخته شده. این شرکت در سال 1339 در مازندران تأسیس شد و یکی از برندهای درخشان در زمینه تولید قطعات فولادی در ایران است. این مجتمع مقاطع فولادی مختلفی را در سایزها و ابعاد متفاوت تولید می کند. تولید سالانه این شرکت در مقاطع فولادی بیش از 5/1 میلیون تن است که این برند را در زمره بزرگترین تولید کنندگان فولاد گرم در کشور و خاورمیانه جای می‌دهد.
یکی از مقاطع تولیدی آن که بازار بسیار خوبی دارد، تیرآهن است. این شرکت تیرآهن‌ها را در ابعاد متفاوت تولید می‌کند و در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد. این مجموعه در ساخت تیرآهن‌های با کیفیت پیشرو است و تمامی واحدهای تولیدی آن برای تحویل محصول با کیفیت از تجهیزات مدرن و پیشرفته‌ استفاده می‌کنند. این واحدها وظیفه تضمین و کنترل کیفیت تیرآهن فایکو را بر عهده دارند. قبل از تجاری سازی محصول، آزمایش‌هایی روی تیرآهن انجام می‌شود تا کیفیت آن از نظر کارکرد مناسب بررسی شود. برای نمونه می‌توان به آنالیزهای شیمیایی و بررسی خواص مکانیکی و متالورژی این محصولات اشاره کرد. قیمت تیرآهن ۱۸ فایکو و سایر محصولات پرطرفدار این برند را در فروشگاه اینترنتی آهن آلات دی مشاهده نمایید. 

کنترل کیفیت تیرآهن فایکو

استاندارد کیفی تیرآهن فایکو

تیرآهن فایکو کاملا مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی تولید تیرآهن طراحی و به بازار عرضه می‌شود. شرکت فایکو در طول چند دهه فعالیت خود در زمینه تولید مقاطع فولادی و تیرآهن افتخار کسب گواهینامه‌های زیادی را داشته است که این خود می‌تواند شاهدی بر بالا بودن کیفیت تیرآهن فایکو و سایر محصولات آن باشد. تولیدات این کارخانه و از جمله تیرآهن‌های آن با گواهی کنترل کیفی به بازار عرضه می‌شوند که نمادی از تعهد شرکت در برابر مشتریان است. برای بررسی و شناخت بهترین تیرآهن های تولید شده در کشور می توانید به مقاله ای با عنوان کدام تیرآهن بهتر است در بخش مقالات آهن آلات دی مراجعه کنید.

نوشتن دیدگاه

storage pen
سریع و به قیمت از انبار آهن آلات دی
از انبار فروشگاه بزرگ آهن آلات دی
مشاهده انبار