کاهش قیمت میلگرد در روزهای اینده

متأسفانه رفتار اقتصاد ایران رابطه مستقیمی با بیانات اشخاص سیاسی و رویدادهای سیاسی دارد که اگر تحریم ها را نیز به آن اضافه کنیم خواهیم دید که این رفتار رابطه مستقیمی با شدت و میزان آن نیز دارد. تا پیش از آغاز پاندمی کرونا بسیاری از فروشندگان آهن، تحریم ها را بهانه افزایش قیمت ها می دانستند اما پس از شیوع گسترده کرونا این روند شکل تازه ای به خود گرفت. در یک قانون کلی هر چه قیمت دلار بیشتر شود تمایل کارخانه‌داران برای صادرات محصولات خود نیز بیشتر می شود. امری که میزان عرضه در کشور را کاهش و به دنبال آن تقاضا را افزایش می دهد. به طوری که برآیند این مسئله به گرانی کالاها ختم می شود. بنابراین با توجه به رفتاری که اقتصاد ایران به آن متکی است، می توان قیمت ها را پیش بینی کرد. برای دریافت مشاوره و اطلاع از قیمت روز میلگرد می توانید با مشاوران آهن آلات دی در تماس باشید.

بررسی کاهش قیمت میلگرد در روزهای آینده

بسیاری از اقتصاد دانان کشور، بازگشت آمریکا به برجام و شکل گیری فصل تازه‌ای از روابط با جهان را محتمل می دانند. اما این مسئله با توجه به اظهارات ریاست جمهوری آمریکا که برای بازگشت به برجام پیش شرط گذاشته و از طرفی موضع سخت‌گیرانه مقامات ایرانی نسبت به این مسئله، حکایت از عدم توافق هسته ای ایران با غرب را دارد. بنابراین، می توان روند قیمت دلار را تا آستانه سال نو شمسی صعودی دانست. از طرفی مسکوت ماندن ساخت و ساز در ایران و همچنین عدم تقاضای زیاد برای خرید آهن در ماه های انتهایی سال می تواند نوید یک روند نزولی در بازار آهن را بدهد. البته تمام این پیش بینی ها به یک مسئله گره خورده است! آن هم این که پس از  تعطیلات عید 1400 چه اتفاقاتی در مسئله برجام می افتد و این که چه شخصی رئیس جمهور بعدی ایران خواهد بود. در مقاله علت افزایش قیمت میلگرد امروز نیز به بررسی فاکتورهای موثر بر قیمت این روزهای میلگرد پرداخته شده است. با مطالعه این مقاله می توانید اطلاعات خود را در این زمینه ارتقا بخشید.

بررسی کاهش قیمت میلگرد در روزهای آینده

پیش بینی قیمت آهن در ابتدای سال 1400

یک سخن کلیشه ای در بازار آهن باب شده است که سال آینده سال سختی برای صادرات و خرید و فروش آهن خواهد بود. دلیل این امر هم واضح است. تقریباً 10 سال است که فعالیت در بازار آهن آلات با ریسک بالایی مواجه بوده و بسیاری از سازندگان در خرید آهن محتاطانه عمل می کنند. دلیل این احتیاط نیز شرایط اقتصادی کشور، نحوه تعیین بودجه، میزان دستمزدها، میزان قیمت مواد اولیه و ... است. امری که افق های اقتصادی کشور را در سال آتی نامشخص خواهد کرد. برای تکمیل اطلاعات خود و هچنین مکملی برای این مبحث می توانید مقاله قیمت میلگرد نسبت به روزهای گذشته در بخش وبلاگ آهن آلات دی را مطالعه نمایید.

آیا واکسیناسیون کرونا تاثیری روی قیمت آهن در روزهای آینده دارد

نمی توان تأثیر کرونا روی بازار آهن و صادرات را نادیده گرفت. در واقع پاندمی کرونا موجب گشته تا میزان صادرات کشور تا حد زیادی کاهش یابد. مسئله ای که می تواند کارخانجات را بر آن دارد تا میزان تولیدات خود را کاهش دهند تا در نهایت ثبات قیمتی در بازار را حفظ کنند. در واقع با مشاهداتی که از رفتار کارخانجات در دست است، هیچ کدام از آن ها تمایلی به کاهش قیمت آهن ندارند. به طوری که همواره تلاش خود را بر آن گذاشته اند تا با تعادل در تولید و تقاضا قیمت را در شیب صعودی خود نگه دارند.

 

نوشتن دیدگاه

storage pen
سریع و به قیمت از انبار آهن آلات دی
از انبار فروشگاه بزرگ آهن آلات دی
مشاهده انبار