پیش بینی قیمت میلگرد 1400

بررسی پیش بینی قیمت میلگرد در سال 1400 نیاز به مدل پیش بینی اقتصادی دارد. یک مدل پیش بینی دقیق می تواند حتی تا 5 سال آینده قیمت میلگرد را پیش بینی کند که با داده های واقعی تطابق بسیار نزدیکی دارد. بررسی پیش بینی 12 ماهه قیمت فولاد و به طور مستقل برای میلگرد در جهان قابل عرضه می باشد که بازار داخلی را نیز پوشش می دهد. برای خرید انواع میلگرد ساده و آجدار با قیمت مناسب، می توانید به فروشگاه اینترنتی آهن آلات دی مراجعه نمایید.

پیش بینی رشد قیمت میلگرد

قیمت های آینده با توجه به رابطه آماری بین قیمت های گذشته محصولات فولادی و مقادیر گذشته تعدادی از عوامل اصلی تولید فولاد (از جمله هزینه های مواد اولیه انتخاب شده برای ساخت فولاد، هزینه های انرژی و سایر پارامترهای اقتصاد کلان) و تعدادی پیش بینی مستقل از این متغیرها، مشخص می شوند.
تمام پیش بینی های قیمت فلزات مربوط به قیمت های صادرات جهانی در آینده است که به صورت دلار در هر تن بیان می شود. پیش بینی می شود بازار میلگردهای فولادی بیش از 4٪ رشد کند. عامل اصلی تحریک بازار میلگردهای فولادی، صنعت ساخت و ساز در حال رشد سریع در منطقه آسیا و اقیانوسیه است. از طرف مقابل، شرایط نامساعد ناشی از شیوع COVID-19 مانع رشد بازار می شود. تقاضای جهانی میلگرد فولادی از بخش غیر مسکونی برای ساخت ساختمان های تجاری، زیربنایی، مذهبی، هتل ها و مکان های تفریحی و آموزشی، بازار میلگردهای فولادی را پیش می برد. پیش بینی می شود که منطقه آسیا و اقیانوسیه سریعترین رشد بازار میلگرد فولادی را داشته باشد که دلیل آن افزایش سرمایه گذاری برای ساخت پروژه های جدید برای توسعه زیرساخت در کشورهای مختلف منطقه است.

پیش بینی رشد قیمت میلگرد

پیش بینی قیمت میلگرد در بازار جهانی

میانگین قیمت فولاد در جهان از میانگین حسابی قیمت ها در اروپا، آمریکای شمالی و آسیا محاسبه می شود. قیمت جهانی میلگرد با ارز چند کشور مناسب جمع آوری شده و به دلار آمریکا تبدیل می شوند تا زمینه ای برای مقایسه فراهم شود. بازارهای جهانی به طور مختصر با پاسخ دادن به چند سوال، پیش بینی خود را بیان کرده اند. داده ها نشان از افزایش 6 درصدی قیمت میلگرد جهانی در سال آینده خواهد بود.

  • قیمت میلگرد فولادی امروز چقدر است؟ پاسخ: قیمت امروز میلگرد فولادی با توجه به ماه های گذشته صعودی بوده است.
  • آیا قیمت میلگردهای فولادی رشد یا صعود خواهد کرد؟ پاسخ: بله. قیمت میلگرد فولادی می تواند در طی یک سال با توجه به روند ساخت و ساز و افزایش هزینه ها افزایش یابد.
  • آیا سرمایه گذاری در خرید میلگرد فولادی سودآور است؟ پاسخ: بله. در بلند مدت یکساله سود 6/08 درصد خواهد داشت.
  • قیمت میلگرد فولادی در طی پنج سال (2026) چه ارزشی خواهد داشت؟ پاسخ: قیمت میلگرد فولادی در پنج سال آینده 28.9 درصد رشد خواهد داشت.

قیمت آهن از ابتدای تا آخر سال 99 حدودا دو برابر و نیم افزایش یافته است که متاثر از نوسانات شدید نرخ ارز و قیمت شمش جهانی بوده است. در ابتدای زمستان 1399 قیمت میلگرد تقریبا بدون تغییر بوده است و یا دامنه نوسانی چند دهم درصدی داشته است. با توجه به پیش بینی روند افزایش قیمت میلگرد جهانی، امکان افزایش نرخ ارز و افزایش میزان تقاضا به علت توجه شدید به بازار مسکن و ساخت و ساز، پیش بینی می شود که قیمت میلگرد در سال 1400 روند صعودی خواهد داشت.

نوشتن دیدگاه

storage pen
سریع و به قیمت از انبار آهن آلات دی
از انبار فروشگاه بزرگ آهن آلات دی
مشاهده انبار