دستگاه بلوک زنی

شرکت دانش بنیان بتن سرمد در زمینه تولید دستگاه بلوک زنی فعالیت دارد. یکی از بهترین دستگاه های بلوک زنی بتن سرمد، دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک است. برای اطلاع از قیمت دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک بتن سرمد به سایت آن مراجعه کنید و لیست قیمت دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک آن را مشاهده کنید و سپس خرید کنید.

امروزه انواع دستگاه بلوک زنی با ظرفیت ها و مدل های مختلفی در بازار وجود دارند. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که بر تعیین قیمت دستگاه بلوک زنی تاثیر می گذارد، اتوماتیک و غیراتوماتیک بودن آن است. قیمت دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک نسبت به مدل های دیگر بالاتر است. دستگاه بلوک زنی اتوماتیک تمامی کارها را بدون دخالت انسان انجام می دهد، البته برای بررسی تنظیمات و مدیریت عملکرد دستگاه لازم است یک کارشناس فنی همواره دستگاه را تحت نظر قرار دهد. قیمت انواع دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک بر اساس حجم بلوک تولیدی در هر شیفت کاری تعیین می شود. البته مواردی مانند برند سازنده، ابعاد، نوع بلوک تولیدی و سرعت تولید بلوک ها نیز بر قیمت دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک تاثیرگذار خواهد بود.

دستگاه بلوک زنی

دستگاه بلوک زنی

بلوک سیمانی از جمله مصالح ساختمانی مفید است که در هر شرایط آب و هوایی می توان آن را برای ساختمان سازی به کار برد. دستگاه بلوک زنی نیز دارای مخزن یا سیلو است که ملات سیمان را به شکل مکعب های هم اندازه یا همان بلوک در می آورد. در واقع سیمان ها از درون سیلو به یک قالب وارد شده و پس از شکل گیری کامل، تحت تاثیر ارتعاش ایجاد شده، از قالب خارج می گردند. 

دستگاه بلوک زنی به شکل های دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک ساخته می شوند. نوع دیگری از دستگاه بلوک زنی به صورت بلوک زن برقی تک موتوره یا دو موتوره طراحی و تولید می شوند. ظرفیت هر دستگاه بلوک زنی بر اساس تعداد بلوک هایی که در هر شیفت کاری تولید می کند، مشخص می شوند، برای مثال یک دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک، قابلیت تولید حداکثر ۱۴ هزار بلوک در یک شیفت کاری را خواهد داشت. شرکت افراز بتن سرمد با نام تجاری بتن ماشین صفاهان تولید کننده انواع دستگاه بلوک زنی با ظرفیت تولید بلوک های متفاوت است. برای اطلاع از قیمت و خرید دستگاه بلوک زنی مدنظر خود به سایت بتن سرمد مراجعه کنید.

دستگاه بلوک زنی

دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک

دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک، به مدلی از دستگاه های بلوک زنی گفته می شود که همه مراحل تولید سیمان، بدون دخالت اپراتور انجام می شود، به این معنا که سیمان به صورت اتوماتیک به قالب وارد شده و پس از شکل گیری بر روی یک نوار نقاله فرود می آید، در نهایت بلوک ساخته شده باید به صورت اتوماتیک به ناحیه دیگر انتقال یابد تا خشک شود. دستگاه بلوک زنی اتوماتیک همواره در جای خود ثابت باقی می ماند، به همین دلیل به دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک، بلوک زن ثابت یا تخم گذار نیز گفته می شود. دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک برای تولید بلوک با ابعاد متعدد به ترکیب سیمان، ماسه، پوکه و آب نیاز دارد. این نوع ترکیب می تواند در محفظه دستگاه بلوک زنی ذخیره شود. دستگاه های بلوک زنی اتوماتیک به صورت سیلودار و ساده طراحی می شوند، همچنین از نظر تعداد قالب های بلوک زنی می توان این دستگاه ها را در سه نوع 6 قالبه، 8 قالبه و 11 قالبه دسته بندی کرد. دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک سیلودار نیز در سه نوع 12 قالبه، 16 قالبه و 22 قالبه تولید می شوند. استفاده از دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک مزایای بسیاری دارد. یک دستگاه بلوک زن تمام اتوماتیک دارای تابلو برق سه فاز است، همچنین سیستم پرش قالب نیز به صورت پرسی و چکشی فعالیت می کند. از مزیت های اصلی استفاده از بلوک زنی تمام اتوماتیک عبارتند از:

  • سرعت و دقت بالا
  • قابلیت تنظیم برای سفارشی سازی
  • سادگی کار با دستگاه
  • کاهش هزینه های تولید بلوک
  • صرفه جویی در زمان تولید بلوک

 

لیست قیمت دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک

یک دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک همه فعالیت های مربوط به فرایند تولید بلوک را به صورت خودکار انجام می دهد. کیفیت هر یک از قطعات تشکیل دهنده دستگاه در تعیین قیمت دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک تاثیر گذار است. علاوه بر کیفیت مواد اولیه، نوع برند سازنده دستگاه نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. هرچه برند سازنده دستگاه معتبرتر باشد، قیمت دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک بیشتر خواهد بود. دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک ساخت شرکت بتن سرمد، یکی از باکیفیت ترین دستگاه های بلوک زنی است. شرکت افراز بتن سرمد با استفاده از نیروها و کارشناسان جوان و کارآزموده توانسته به تولید انواع دستگاه های بلوک زنی باکیفیت بپردازد. لیست قیمت دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک بتن سرمد در سایت آن قرار دارد. برای خرید و اطلاع از قیمت دستگاه بلوک زنی اتوماتیک به سایت بتن سرمد مراجعه کنید. 

نوشتن دیدگاه

storage pen
سریع و به قیمت از انبار آهن آلات دی
از انبار فروشگاه بزرگ آهن آلات دی
مشاهده انبار