مدل های سرامیک طرح پارکت با جدیدترین طراحی ها

امروزه انواع مدل های سرامیک طرح پارکت تولید شده و در فروشگاه‌های حضوری و اینترنتی گوناگون ارائه می‌شوند. برای مثال فروشگاه اینترنتی کاشیران یکی از بزرگترین عرضه‌کنندگان انواع کاشی و سرامیک در ایران است. کاشیران انواع سرامیک کف طرح پارکت شامل مدل‌های مات، براق، روشن، پرسلان و... را عرضه می‌کند. هر یک از این محصولات دارای رنگ‌بندی‌های متنوعی هستند که می‌توانید یکی از آن‌ها را مطابق با سلیقه و دکوراسیون محیط مورد نظر خود انتخاب کنید. در این مقاله شما را با جدیدترین سرامیک‌های طرح پارکت و مزایای استفاده از آن‌ها آشنا می‌سازیم. مدل های سرامیک طرح پارکت با جدیدترین طراحی ها را می توانید در سایت کاشیران که از بزرگ ترین عرضه کنندگان کاشی و سرامیک است مشاهده کنید.

سرامیک طرح پارکت

سرامیک‌ها نسبت به پارکت‌ها مقاومت بیشتری دارند و قیمت آن‌ها نیز مقرون‌به‌صرفه‌تر است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی سرامیک‌های طرح پارکت نیز تولید و به بازار عرضه می شوند. این امر باعث شده است که بسیاری از افراد به جای پارکت واقعی از سرامیک‌های طرح پارکت استفاده کنند. تمیز کردن و شستشوی این نوع سرامیک‌های پارکتی در مقایسه با پارکت‌های چوبی آسان‌تر است. در ضمن پارکت‌های چوبی سریع‌تر لکه‌های روی خود را نشان می‌دهند، این در حالی است که سرامیک طرح پارکت چنین نیست. همچنین اگر این نوع سرامیک‌ها کثیف شوند نیز به راحتی تمیز شده و مانند روز اول درخشان می‌شوند.

سرامیک طرح پارکت برای افرادی مناسب است که به محیط‌های گرم و صمیمی و طرح‌های چوبی علاقه دارند. نیازی نیست که این افراد نگران تفاوت سرامیک‌های طرح پارکت و پارکت‌های واقعی باشند، چرا که این محصولات از لحاظ ظاهری بسیار مشابه پارکت هستند. این نوع مصالح ساختمانی با ابعاد گوناگون در سالن‌های پذیرایی، آشپزخانه‌ها، کافی‌شاپ‌ها، ادارات و هر مکان دیگری استفاده می‌شوند. شما می‌توانید به صفحه سرامیک طرح پارکت فروشگاه اینترنتی کاشیران مراجعه کرده و طرح مورد نظر خود را با قیمت مناسب خریداری کنید.  

مدل های سرامیک طرح پارکت با جدیدترین طراحی ها

مدل های سرامیک طرح پارکت با جدیدترین طراحی ها

پارکت‌های چوبی رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی دارند و سرامیک‌های طرح پارکت نیز از این حیث شباهت زیادی به آن‌ها دارند. یکی از جدیدترین نمونه‌های کاشی و سرامیک طرح پارکت، سرامیک‌های پارکت رنگ روشن هستند. این نوع سرامیک‌های طرح پارکت گزینه‌ای ایده‌آل برای افراد علاقه‌مند به کفپوش‌ها و دیوارهای رنگ‌های روشن به شمار می‌رود.

اما برخی از افراد به دیدن چوب‌های تیره رنگ تمایل بیشتری دارند؛ از این رو آن‌ها بیشتر به دنبال خرید سرامیک‌های طرح پارکت تیره رنگ هستند. این مدل از کاشی و سرامیک‌ها زیبایی منزل یا محل کار شما را بیشتر می‌کنند. همچنین به دلیل اینکه سرامیک‌های طرح پارکت دوام و استحکام زیادی دارند، از آن‌ها برای پوشش‌دهی دیوارها و سطوح مختلف استفاده می‌شود. این نوع مصالح ساختمانی برای پوشش نمای خارج از منزل مانند حیاط نیز مناسب هستند. انواع سرامیک طرح پارکت با توجه به زیبایی ظاهری و استقامت خود، برای افزایش زیبایی دکوراسیون داخلی منازل گزینه‌ای ایده‌آل به حساب می‌آیند.

مزایای استفاده از سرامیک طرح پارکت

سرامیک‌های طرح پارکت مزایای بسیاری دارند که این موارد انتخاب آن‌ها را به جای پارکت‌های واقعی امری منطقی می‌سازد. برای مثال این نوع سرامیک‌ها در مقایسه با پارکت‌ها استحکام بیشتری دارند و دیرتر ترک می‌خورند. همچنین سرامیک طرح پارکت غیر قابل نفوذ تر پارکت‌ها است و پارکت‌های چوبی در تماس با آب زودتر خراب می‌شوند. 

مزیت خوب دیگر سرامیک‌های طرح پارکت، تمیز کردن راحت‌تر آن‌ها است. لکه‌ها و آلودگی‌های قرار گرفته روی این محصولات را به دلیل لیز بودن آن‌ها آسان‌تر می‌توان تمیز کرد. در حالی که این ویژگی کمتر در پارکت‌ها دیده می‌شود. البته اگر کاشی و سرامیک دارای برجستگی باشد و نقش و نگاری روی آن حک شده باشد، احتمال کثیف شدن و جرم گرفتن آن‌ها بیشتر است. استفاده از کاشی و سرامیک‌های برجسته کار شما را برای تمیزکاری سخت‌تر می‌کند.

مدل های سرامیک طرح پارکت با جدیدترین طراحی ها

همچنین شما می‌توانید مدل‌های مختلف سرامیک طرح پارکت را با جدیدترین طرح‌ها برای سبک‌های گوناگون دکوراسیون چه مدرن و چه کلاسیک استفاده کنید. یکی دیگر از مزایای استفاده از مدل های سرامیک طرح پارکت با جدیدترین طراحی ها این است که امکان تعویض آن با کاشی‌های جدید وجود دارد. این در صورتی است که اگر بخشی از پارکت آسیب ببیند، تعویض آن دشوار است. در ضمن امکان تهیه انواع سرامیک‌های کف و دیواری در هر رنج قیمتی در بازار فراهم شده است.

اگر برای خرید سرامیک‌های طرح پارکت به وب‌سایت کاشیران مراجعه کنید، دیگر در انتخاب شکل ظاهری آن‌ها با محدودیت مواجه نخواهید شد. زیرا در این آنلاین شاپ، به گستره وسیعی از طرح‌ها و رنگ‌های کاشی و سرامیک دسترسی خواهید داشت و نیازی نیست که بابت ست کردن رنگ کفپوش خود با دکوراسیون منزل نگران باشید. مدل های سرامیک طرح پارکت با جدیدترین طراحی ها را با مناسب ترین قیمت در سایت کاشیران مشاهده کنید.

 

نوشتن دیدگاه

storage pen
سریع و به قیمت از انبار آهن آلات دی
از انبار فروشگاه بزرگ آهن آلات دی
مشاهده انبار