پابند یکی از مهم ترین محصولات ارائه شده در زودیکا می باشد. فروشگاه اینترنتی بدلیجات زودیکا یک سایت معتبر است که با علاقه به ایجاد لحظات به یاد ماندنی برای خریداران خود افتتاح شده و بهترین خدمات را ارائه می دهد. 

کارتیر برند نام آشنای تولید بدلیجات در صنعت مد، سال هاست در این صنعت موی سپید کرده است. پابندهای کارتیر استیل یکی از مشهورترین محصولاتی هستند که از دل این برند سر بر می‌آورد. اگر شما هم تمایل دارید از قافله خرید محصولات کارتیر جا نمانید، پیشنهاد ما خرید پابند کارتیر استیل از یک فروشگاه معتبر همچون زودیکا ست.  

خرید آنلاین انواع پابند کارتیر استیل

پابند کارتیر 

یکی از برندهایی که نام آن تا ابد بر تارک صنعت بدلیجات می‌درخشد، برند کارتیر است. این برند با تولید انواع بدلیجات و ساعت توانسته است در این صنعت جای پای خوبی برای خود داشته باشد. به شکلی که با شنیدن این نام از فروشگاه‌های معتبر، می‌توانید مطمئن باشید یک محصول با کیفیت تهیه می‌کنید.

اما این خوش نامی برند کارتیر آنچنان که تصور می‌کنید برای کاربران مفید نبوده است. هر جایی نام از یک برند مشهور برای محصولات خوش قیمت بوده است، دستی هم از سودجویان وارد بازار شده است. برند کارتیر نیز از این قاعده مستثنی نیست. اما اگر محصولات اصل این برند را از فروشگاه‌های معتبر همچون زودیکا خریداری کنید، هیچگاه پشیمان نمی‌شوید.

پابندهای برند کارتیر از کیفیت بالایی برخوردارند. در واقع تمام تولیدات این برند کیفیت خوبی دارند. آنقدر خوب که پادشاهان انگلیسی نیز از محصولات و طراحی‌های این برند استفاده می‌کنند. از سال ۱۹۰۴ تا امروز برند کارتیر اجازه ساخت جواهرات سلطنتی انگلستان را در دست دارد.

خرید آنلاین انواع پابند کارتیر استیل

پابندهای کارتیر با طراحی‌های مختلف در بازار دیده می‌شوند. اما جالب است بدانید این برند با طراحی پابندها و محصولات با نماد پلنگ شهرت یافته است. به طوری که ردپای پلنگ به نوعی به نماد برند کارتیر تبدیل شده است. اما باید بدانید که اگر جزو دسته افرادی هستید که از این نماد لذت نمی‌برید، برند کارتیر پابندهای استیل دیگری برای شما آماده کرده است. شما می توانید پابندهای کارتیر را در انواع شکل ها در سایت زودیکا بیابید.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پابند کارتیر استیل، ضد زنگ بودن این محصولات است. برخی از مواد زمانی که با عرق شما یا آب برخورد پیدا کنند، دچار واکنش شیمیایی می‌شوند. این واکنش‌ها از زنگ زدن گرفته تا کدر شدن متفاوت هستند. اما آنچه شما را برای خرید پابندهای ضد زنگ یا رنگ ثابت مصمم می‌کند، عدم از بین رفتن رنگ پابند است.

پابندهای کارتیر از آن دست محصولاتی هستند که در همه جا قابل استفاده هستند. فرقی نمی‌کند در یک محیط کاری و رسمی هستید یا یک مهمانی دوستانه! می‌توانید از زیبایی که این پابندها به پاهای شما هدیه می‌کنند استفاده کنید. اما به یاد داشته باشید برخی طراحی‌ها مناسب مکان‌های خاص حاظر شده‌اند.  

از سوی دیگر پابندهای این برند از یک استاندارد کلی جهانی برای اندازه‌ها استفاده می‌کنند. بنابراین در صورتی که اندازه مچ پای خود را می‌دانید، به سادگی می‌توانید محصولی را که سایز شماست استفاده کنید. کافی است کمی در میان محصولات زودیکا جست و جو کنید. می‌توانید مناسب‌ترین پابند کارتیر استیل را پیدا کنید.

خرید آنلاین انواع پابند کارتیر استیل

خرید و قیمت پابند استیل کارتیر

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که پابند استیل کارتیر نسبت به سایر برندها دارد، قیمت نسبتاً بالای آن است. به طور کلی هر چه برندی که بدلیجات خود را از آن خریداری می‌کنید بزرگتر و دارای تنوع محصولات باشد، قیمت آن محصولات بیشتر خواهد بود.  

از سوی دیگر قیمت پابند استیل کارتیر در ایران نسبت به سایر برندها گران‌تر است. چرا که محصولات این برند باید با دلار وارد کشور شوند. تغییرات قیمت دلار در کشور ما یکی از مهم‌ترین دلایلی است که این روزها باید پابندهای استیل کارتیر اصل را با قیمت گران‌تر دریافت کنید.

اگر خوب نگاه کنید، می‌بینید خرج کارهایی روی بندهای پابندها بسته شده‌اند. هرچقدر تعداد این خرج کارها و وزن آن‌ها بیشتر باشد، قیمت محصول نهایی گران‌تر خواهد بود. چرا که این خرج کارهای استیل مواد اولیه بیشتری مصرف می‌کنند. در میان پابندهای استیل کارتیر نیز هرچه خرج کارهای بیشتری داشته باشید، قیمت این محصولات بیشتر خواهد بود.  

فروشگاه ارائه دهنده محصولات کارتیر نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. به طور کلی برخی از فروشگاه‌ها با عقد قراداد با ارائه دهندگان خارجی، این محصولات را با قیمت پایین‌تر خریداری و وارد کشور می‌کنند. با کاهش قیمت تمام شده این محصولات برای توزیع کننده، قیمت برای مصرف کننده نهایی نیز کاهش می‌یابد.

یکی از بهترین فروشگاه‌هایی که انواع بدلیجات از جمله گوشواره بخیه ای و پابندهای استیل کارتیر را به شما ارائه می‌کند، فروشگاه اینترنتی زودیکاست. این فروشگاه سال هاست در مناسب‌های مختلف در کنار شما بوده است. این بار نیز با پابندهای استیل کارتیر آماده ارائه هدایایی شگفت انگیز به عزیزان شماست. کافی است با کارشناسان این برند در ارتباط باشید. تنها در این صورت است که می‌توانید بهترین محصولات را خریداری کنید.

نوشتن دیدگاه

storage pen
سریع و به قیمت از انبار آهن آلات دی
از انبار فروشگاه بزرگ آهن آلات دی
مشاهده انبار