کیفیت تیرآهن کرمانشاه

تیرآهن کرمانشاه جزء بهترین تیرآهن‌های تولید شده در کشور ایران محسوب می‌شود. این تیرآهن در اندازه‌های متفاوتی به بازار عرضه شده است که هر یک برای کاربرد خاصی مناسب‌اند. در این مطلب از سایت آهن آلات دی به بررسی کیفیت تیرآهن کرمانشاه و تولیدکننده آن پرداخته‌ایم.

کارخانه جهان فولاد غرب

برای بررسی کیفیت تیرآهن کرمانشاه بهتر است ابتدا با تولید کننده آن آشنا شویم. مجتمع جهان فولاد غرب (کرمانشاه) در آغاز به منظور کاهش حجم واردات قطعات فولادی به کشور و برطرف کردن بخشی از نیاز به این قطعات شروع به کار کرد. این شرکت رسما در سال 1387 به عرضه محصولات خود در سطح کشور مشغول شد. در مدت کوتاهی توانست پروانه استاندارد ملی ایران را از آن خود کند. این کارخانه مجهز به سیستم نورد گرم است و انواع تیرآهن، نبشی و ناودانی را به میزان 300 هزار تن در سال تولید می‌کند. برای مشاهده قیمت و خرید تیرآهن به فروشگاه اینترنتی آهن آلات دی مراجعه نمایید.

کنترل کیفیت تیرآهن کرمانشاه

واحد کنترل کیفیت در کارخانه جهان فولاد غرب در مورد بررسی کیفیت محصولات خود روند دقیقی را طی می‌کند. کیفیت تیرآهن کرمانشاه و کل محصولات تولیدی این کارخانه تحت نمونه‌گیری‌های حین تولید چک می‌شود و مورد آزمایش قرار می‌گیرد. واحد کنترل کیفیت این مجموعه مواد اولیه وارده به کارخانه را کاملا بررسی می‌کند و از مواد مرغوب در تولید محصولات خود استفاده می‌کند. همچنین این مجتمع کالیبراسیون غلطک‌ها را نیز مطابق با استانداردهای جهانی تحت کنترل دقیق در آورده است.

کنترل کیفیت تیرآهن کرمانشاه

کیفیت تیرآهن کرمانشاه و مزایای آن

تولید پیشرفته این محصول و مطابقت داشتن فرایند تولید آن با استانداردهای لازم برای تولید تیرآهن موجب شده که از آن در مصارف بسیاری از جمله ستون‌ها، خرپاها، نعل درگاه‌ها و پوشش سقف‌ها استفاده شود. این تیرآهن مقاومت خوبی دارد و بعد از تیرآهن ذوب آهن اصفهان می‌توان آن را در زمره بهترین تیرآهن‌های ایران به حساب آورد. تولید آن در اندازه‌های متفاوت در کنار کیفیت مناسب این محصول باعث شده تا در موارد بسیاری به کار گرفته شود. کیفیت تیرآهن کرمانشاه به گونه‌ای است که در بسیاری از موارد از کشورهای خارجی نیز تقاضا دارد و به آنجا فرستاده می‌شود.
در مقاله ای با عنوان فرق تیرآهن اصفهان با کرمانشاه به بررسی تفاوت تیرآهن های این دو کارخانه در ایران پرداخته ایم. شما عزیزان می توانید برای مطالعه این مقاله به بخش وبلاگ فروشگاه اینترنتی آهن آلات دی مراجعه کنید.

نوشتن دیدگاه

storage pen
سریع و به قیمت از انبار آهن آلات دی
از انبار فروشگاه بزرگ آهن آلات دی
مشاهده انبار