میلگرد اصفهان درب کارخانه

در صنعت ساختمان معمولا از میلگرد برای افزایش مقاومت کششی بتن استفاده می شود. میلگرد ها در انواع مختلف و با استانداردهای گوناگون ساخته می شوند و با توجه به ویژگی های هر کدام، نوع کاربرد آن ها با یکدیگر متفاوت خواهد بود. استان اصفهان به دلیل فعالیت گسترده در زمینه تولید محصولات فولادی در کشور از جایگاه ویژه ای برخوردار است. کارخانه ذوب آهن و فولاد مبارکه از بزرگترین تولیدکنندگان مقاطع فولادی در کشور در این استان واقع شده اند. راه های مختلفی برای خرید میلگرد وجود دارد که از این بین خرید مستقیم از درب کارخانه به دلیل حذف واسطه ها به صرفه تر خواهد بود. برای اطلاع از قیمت میلگرد می توانید به سایت آهن آلات دی مراجعه نمایید.

میلگرد اصفهان درب کارخانه

تنوع محصولات میلگرد اصفهان

از جمله محصولات و تولیدات ارائه شده به بازار مصرف توسط کارخانه ذوب آهن اصفهان، می توان به موارد عنوان شده در جدول زیر اشاره نمود:

محصولات میلگرد اصفهان

ردیفنام محصولسایزاستانداردحالتواحد فروشمحل بارگیری
1 میلگرد 10 10 A3 شاخه کیلوگرم کارخانه
2 میلگرد 12 12 A3 شاخه کیلوگرم کارخانه
3 میلگرد 14 14 A3 شاخه کیلوگرم کارخانه
4 میلگرد 16 16 A3 شاخه کیلوگرم کارخانه
5 میلگرد 18 18 A3 شاخه کیلوگرم کارخانه
6 میلگرد 20 20 A3 شاخه کیلوگرم کارخانه
7 میلگرد 22 22 A3 شاخه کیلوگرم کارخانه
8 میلگرد 25 25 A3 شاخه کیلوگرم کارخانه
9 میلگرد 28  28 A3 شاخه کیلوگرم کارخانه
10 میلگرد 32 32 A3 شاخه کیلوگرم کارخانه

 

قیمت میلگرد اصفهان درب کارخانه

معمولا افرادی مثل انبوه سازان که آهن آلات مورد استفاده برای پروژه ای ساختمانی خود را در تناژ بالا خریداری می کنند، این مقاطع را مستقیما از کارخانه خریداری می کنند. قیمت میلگرد بر اساس قیمت روز اعلام شده توسط کارخانه ها و نوسانات بازار ارز، تعیین می گردد اما حجم خرید این محصول نیز می تواند در قیمت نهایی تاثیر داشته باشد بطوری که در صورت خرید عمده، از طرف فروشنده، تخفیفاتی برای خریدار در نظر گرفته خواهد شد. با توجه به این که در استان اصفهان برای خرید میلگرد از درب کارخانه ذوب آهن و فولاد مبارکه، هزینه های مربوط به حمل و نقل در قیمت نهایی محاسبه نمی شود، اما در شرایط برابر نسبت به سایر فروشگاه ها، می توان میلگرد را با بهترین قیمت در بین محصولات تولید شده در داخل کشور از این راه تهیه نمود. 

نوشتن دیدگاه

storage pen
سریع و به قیمت از انبار آهن آلات دی
از انبار فروشگاه بزرگ آهن آلات دی
مشاهده انبار