خرید میلگرد بدون واسطه

خرید میلگرد نیاز به رعایت بعضی اصول دارد اما مهمترین چیزی که باید دقت کنید، این است که هزینه اضافی به دلال ندهید! واسطه گری ایران را فرا گرفته است و واقعاً حق خریدار نیست که هزینه زیادی بابت واسطه بپردازد ما طرح خرید میلگرد بدون واسطه را برای شما فراهم ساخته ایم. با ما در این مطلب همراه باشید تا راهنمای خرید میلگرد بدون واسطه را در اختیارتان قرار دهیم.

خرید بی واسطه میلگرد بر اساس سایز

بررسی سایز میلگردها در خرید بسیار مهم است بنابراین بهتر است اطلاعات خود را در زمینه سایز میلگرد افزایش دهید. قطر میلگردها بر اساس استانداردهای کشوری تنظیم می شود و معمولاً بین 6 الی 60 میلی متر ارزیابی شده است. این محصولات در سایزهای 6 الی 32 میلی متر به سادگی وارد بازار می شوند و این امکان در اختیار شما قرار گرفته است که بتوانید خرید میلگرد در سایز های پر تکرار را داشته باشید. اما اگر قصد خرید میلگرد با سایز کمتر از 10 میلیمتر دارید پیشنهاد ما این است که خرید خود را به صورت کلاف انجام دهید.

خرید بی واسطه میلگرد بر اساس سایز 

خرید بی واسطه میلگرد بر اساس عملکرد

در خرید میلگرد بدون واسطه و به صورت اینترنتی، معمولاً یک سری سوالات در ذهن خریدار وجود دارد که نمی داند باید از چه کسی بپرسد در این بخش اطلاعات جالبی در مورد میلگرد از نظر شکل و عملکرد وجود دارد.

میلگرد راستا: این مدل میلگرد یکی از رایج ترین موارد موجود در بازار بوده و تقاضای زیادی برای آن در نظر گرفته می شود. این سبک از میلگردها برای جبران ضعف کششی بتن گزینه خوبی هستند و دو سمت میلگرد دارا منحنی است که میزان زاویه منحنی فرق می کند.

میلگرد خاموت: میلگردهای خاموت برای تحمل نیروی برشی بوده و از گسترش ترک های برشی جلوگیری می کند و به صورت مربعی شکل بسته طراحی شده است. این مدل از میلگردها برای کاهش طول آزاد استفاده می شود و در لیست میلگردهای فشاری نیز قرار دارد. به طور کلی این میلگردها موقعیت خوبی مطابق به نقشه ایجاد می کنند و اجرای خوبی نیز دارند.

میلگرد ادکا: در سال های اخیر خرید میلگرد ادکا بسیار دیده می شود. این مدل از محصولات برای تحمل لنگرهای منفی گزینه بسیار مناسبی هستند و البته که به عنوان تکیه گاه نیز از ان استفاده می شود. سبک دیگری از میلگرد ادکا وجود دارد که برای تحمل نیروی برشی بسیار مناسب است.

میلگرد سنجاقک: سنجاقک یکی از مدل های جالب در طراحی میلگرد است به طوری که مقاومت برشی مقطع بتنی را تقویت می کند. در واقع این مدل از میلگردها کمک می کنند تا، مصرف سوخت خاموت ها کاهش زیادی داشته باشد. دقت کنید که سنجاقک ها به صورت منحنی طراحی شده اند.

میلگرد رکابی: در صورتی که نیاز به تنظیم فاصله بین دو شبکه میلگرد در دیوارها باشد، می بایست از سبک رکابی استفاده کنید. این سبک به صورت مربعی شکل با یک سمت باز است که دارای منحنی مخصوص به خود است.

میلگرد خرک: این مدل از میلگردها طراحی پیچیده ای دارند، به طوری که وظیفه اصلی آنها نگهداری میلگرد شبکه فوقانی با فاصله معین از شبکه تحتانی است. این میلگردها در فونداسیون و کف و سقف های بتنی استفاده می شود و برای اجرای آن نیاز به نقشه مخصوص است. دقت داشته باشید در طرح خرید میلگرد این مدل کمتر دیده می شود و تقاضا بر اساس نوع پروژه صورت می گیرد.

خرید بی واسطه میلگرد بر اساس عملکرد 

خرید میلگرد آجدار بدون واسطه

این روزها بازار خرید میلگرد آجدار بسیار داغ است چون در صنعت فولاد حرف اول را می زند. میلگردهای آجدار به صورت مفتولی فولادی تهیه می شوند و شامل کشش یا نورد مخصوص هستند. این میلگردها به طور کلی در کارخانجات نورد استفاده می شوند و گزینه خوبی برای قالب بندی ها هستند.
تقسیم بندی که میلگردهای آجدار دیده می شود به صورت A2، A3، A4 هستند. مدل A4 از سال 2003 وارد بازار شد و در صنعت بسیار مورد استفاده قرار گرفت. این محصول دارای آج مرکب است و شماره سریال 500 یا 520 برای آن رایج است. میلگردهای آجدار بر اساس نوع استفاده و عملیات حرارتی که دارند دسته بندی می شوند و سه دسته کلی برای آنها وجود دارد.
ما در ایران بیشترین فروش را مربوط به میلگرد A2 می دانیم چون توانسته تنش تسلیم استانداردی از خود به جا بگذارد و در سازه های ایرانی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول به نوبه خود برای ساخت و سازهای کوتاه استفاده می شود و نمی توان انتظار استحکام بالا از آن داشت.

خرید میلگرد آجدار بدون واسطه 

خرید بدون واسطه میلگرد مخصوص زلزله

در هر صورت زلزله و سایر عوامل طبیعی در ایران زیاد است و نیاز به خرید میلگرد مقاوم خواهد بود. میلگردهای A4 گرید 500 گزینه خوبی در برابر زلزله و سایر حوادث طبیعی هستند. به طور کلی خواص مکانیکی بالایی برای این میلگردها دیده می شود و عملیات حرارتی کوئنچینگ را شامل می شود.
این محصول دارای آج های دوکی هستند به طوری که آج ها به صورت زیگزاگ اجرا می شوند و روی آرماتور قرار می گیرند. زاویه هر آج به سطح افقی سنجیده می شود و معمولاً بین 35 الی 75 گزارش شده است. استاندارد لازم برای این محصول نیز 3132 است و از سوی سازمان ملی به ثبت برسانید. 

میلگرد ارزان بخرید

وقتی صحبت از خرید میلگرد بدون واسطه است، یعنی شما یک ریال هم هزینه اضافی پرداخت نمی کنید و این گزینه به شما کمک می کند تا بتوانید موقعیت اجرایی خوبی داشته باشید. در هر صورت میلگردها بر اساس مدل بندی هایی که دارند قیمت گذاری می شوند و برخی از مدل ها ارزانتر بوده و برخی نیز نسبتاً گران هستند. پس باید هوشمندانه خرید کنید.
شما می توانید قیمت میلگرد را در هر لحظه از روز از طریق سایت آهن آلات دی استعلام و میلگرد مورد نیاز خود را با قیمتی مقرون به صرفه خریداری کنید. آهن آلات دی با حذف واسطه ها به شما کمک می کند تا خریدی ارزان و مطمئن داشته باشید.

نوشتن دیدگاه

storage pen
سریع و به قیمت از انبار آهن آلات دی
از انبار فروشگاه بزرگ آهن آلات دی
مشاهده انبار